Panaszkezelési Szabályzat
Panaszkezelési Szabályzat
Jelen szabályzat („Szabályzat”) célja, hogy a Carnotie szolgáltatás üzemeltetőjének, az European Car Data House Zrt. (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14),(„Társaság”) panaszkezelési rendjét szabályozza és rendezze.
A jelen Szabályzat személyi hatálya kiterjed a Társaság minden alkalmazottjára, munkavállalkozójára és alkalmazottjára, akik kötelesek betartani. A Panaszkezelési szabályzat érintettjei a Társaság által megkérdezett vagy személyesen meghallgatott magánszemélyek, akik a Panaszkezelési Szabályzat szerint jogosultak eljárni (más jogi út lehetőségét nem érintve)
I. A panasz bejelentésének módjai
A Társaság elektronikus ügyfélszolgálatot üzemeltet.
2. Panaszbejelentés írásban
Bármilyen panaszt írásban az [email protected] e-mail címen lehet megtenni, vagy az erre kialakított kapcsolat felvételi űrlapon.
II. Általános rendelkezések
1. A panasz formai követelményei
A panasz kivizsgálása és a válaszlevél elküldésének lehetősége érdekében a panaszlevélben
a panasztevő az alábbi adatait köteles feltüntetni:
- név,
- lakcím, vagy a kapcsolattartási elektronikus cím / telefonszám
- a panasz rövid leírása
- a (vélt) felelős neve, amennyiben ismert
A panaszos írásbeli meghatalmazás eredeti példányának benyújtása mellett meghatalmazott útján is eljárhat. A meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni. Magánszemély meghatalmazott útján is megtehető a panasz, nem kötelező ügyvéd vagy érdekérvényesítő szerv igénybevétele.
Ismételt panasz esetén nem szükséges új meghatalmazás csatolása.
Szóbeli panasz meghatalmazott útján nem tehető.
2. A panaszok kivizsgálásának rendje
1. A panaszok kivizsgálásának díjmentessége
A Panasz kivizsgálása és a válaszadás díjmentes. Társaság mérlegeli az ésszerű költségek megtérítését (például futár útján küldött panaszt a Társaság nem térít meg).
2. Az ügyfelek által írásban bejelentett panaszok kivizsgálása
A Társaság az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését Követő harminc naptári napon belül írásban megküldi a panaszos által jelzett címre, vagy meghatalmazottjának.
A panasz elutasítása esetén a jogorvoslati tájékoztatást a válaszlevél tartalmazza.
Adatvédelmi ügyekben a panasz elutasítását követően a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz lehet jogorvoslatért fordulni.
Jelen szabályzatra az Adatkezelési Tájékoztató is vonatkozik, az abban foglaltak a jelen Szabályzatra is irányadók azzal, hogy az adatkezelés célja: a panasz kivizsgálása és az erről szóló tájékoztatás.
Az adatkezelési szabályzat elérési helye: https://www.ecdh.hu/hu/adatkezelesi-tajekoztato